“Air France, France is in the air”: rafinament desavarsit intr-o noua campanie de imagine

Happiness is not achieved by the conscious pursuit of happiness; it is generally the by-product of other activities.”, scria Aldous Huxley in volumul “Brave New World” publicat la inceputul anilor ’30. La distanta de mai bine de un secol, scrierile lui Huxley se dovedesc de o actualitate aproape cutremuratoare si certifica faptul ca in ciuda numeroasele permutari si transformari sociale, esenta umana a ramas neschimbata. Fericirea adusa in discutie de autor nu este o fantasmagorie sau un ideal de neatins, ci reprezinta ceea ce in prezent includem sau excludem din lifestyle-ul contemporan.


Confortul, sentimentul de siguranta, de implinire, de acasa (nelegat in mod indisolubil de un spatiu bine definit pe coordonatele clasice), de rezonanta cu obiectele din jur, atasamentele create, setul de asteptari bifate cu succes, toate acestea isi aroga rolul de indicatori ai unui stil de viata autentic, asumat, gustat pe deplin si savurat clipa de clipa. Intr-un univers amprentat de multiculturalitate si de influente atat de variate, regasirea acelor repere cu care sa te identifici, care sa iti reflecte preocuparile, interesele, aspiratiile, devine poate mai important decat contul din banca sau functia inscrisa cu o caligrafie impecabila pe cartea de vizita.

Air France a conferit de-a lungul deceniilor pasagerilor sai fideli, nu doar zboruri sigure si servicii la cel mai inalt standard al calitatii, ci si o abordare distincta a ideei de calatorie, prin prisma numeroaselor colaborari si parteneriate incheiate cu designeri de renume, branduri de lux sau maestrii in arta culinara. Cabinele private, meniurile gourmet, sampania servita cu gratie la bordul aeronavelor, au transformat experienta zborurilor inca din “epoca de aur a aviatiei civile” (anii ’50) si au conturat “art de vivre-ul” a la francaise, recognoscibil oriunde in lume si apreciat cu prisosinta gratie rafinamentului, detaliilor de mare finete si esteticii unice decriptate la toate nivelurile perceptiei.

Alaturi de Andra Spalatelu si Razvan Pascu (Travel Communication) la cocktailul prilejuit de lansarea noii campanii Air France

Anul acesta, Air France lanseaza o nou capitol al elegantei si al stilului la inaltime, ilustrat intr-o campanie de imagine cu totul speciala, parte a programului Transform 2015 – “Air France, France is in the air”. Dincolo de cele 6 imagini care definesc serviciile companiei si alte 12 care atrag atentia asupra   catorva destinatii deservite de Air France (Paris, New York, Africa, China, Japonia, Italia, Brazilia etc), campania de imagine reprezinta expresia valorilor Frantei, valori recunoscute la nivel mondial si cel mai important, valori cu care se identifica orice generatie: farmecul cuceritor al unui art de vivre aparte, savoarea preparatelor reiesite din mainile celor mai apreciati maestri cu stele Michelin, pasiunea pentru moda inscrisa in ADN-ul capitalei unde iau nastere toate tendintele si promisiunea unor servicii menite sa transforme chiar si cele mai obositoare calatorii, in adevarate experiente.


Esenta luxului rezida in lifestyle-ul adoptat, in acele mici detalii care nu sunt neaparat facute publice, care nu pot fi reperate si incadrate intr-un segment de pret de catre cei familiarizati cu recentele colectii fashion/beauty/auto etc, dar care sunt pe deplin gustate si savurate, percepute nu ca pe un moft ci ca o parte integranta a cotidianului. Este vorba despre siguranta de sine, despre valoarea si valorile inconjuratoare, despre apartenenta si rezonanta cu o anumita zona plina de semnificatii, despre tinuta si conduita care nu pot fi cumparate cu Mastercard.

Dupa 2 ani si investitii de 500 de milioane de euro, Air France se poate mandri cu modernizarea cabinelor Economy si Premium Economy (scaune mult mai confortabile si un sistem de divertisment la bordurile aeronavelor), lansarea noilor cabine Business ce beneficiaza de scaune care se rabateaza complet, tetiere ajustabile, casti anti-zgomot, spatii de depozitare, porturi USB si prize individuale, dezvaluirea celor mai exclusiviste cabine de zbor – La Premiere, adevarate apartamente personale cu un spatiu de 3 mp si scaune care se transforma in paturi de peste 2 m lungime, touch-screen-uri impresionante si sisteme audio performante etc.


Zborurile lungi sunt insotite si de servicii menite sa raspunda celor mai exigente dorinte: in spatiul personal din aeronava, precum un cocon, pasagerul este intimpinat cu un beauty kit de travel ce contine produse ale brandurilor de lux in varianta mini-size (crema hidratanta, masca pentru conturul ochilor, tonic, demachiant, periuta de dinti, pieptene, incaltator pentru pantofi etc), iar in momentul servirii mesei la inaltime, un serviciu cu tenta vintage special conceput de designer-ul Jean-Marie Massaud sustine specialitatile culinare tipic frantuzesti (canapes, branzeturi fine, sorbeturi, aperitive etc) semnate de bucatarii cu stele Michelin – Joel Robuchon (chef-ul cu cele mai multe stele Michelin din lume) sau Guy Martin (renumit chef al Grand Vefour).


Iar cum orice calatorie incepe si se termina in lounge-ul de asteptare, Air France se mandreste cu cel mai bine pus la punct sistem de lounge-uri care prilejuiesc momente de extrema relaxare gratie modului in care au fost concepute si de un serviciu de SkyPriority excelent care faciliteaza transferurile, imbarcarea, check-in-ul, verificarile de securitate sau manevrarea bagajelor.

Vive la France, vive AirFrance!

“Air France, France is in the air”: rafinament desavarsit intr-o noua campanie de imagine

Gala UAD 2014: Aitai Lorincz (Memoriile unui destin)

“Air France, France is in the air”: rafinament desavarsit intr-o noua campanie de imagine

Vetiveria Citrata (Wild Olive African Artisans): o partitura olfactiva suspendata intr-o reverie suava

Articole recente

There is one comment

  1. Stefan

    Eu sincer m-as concetra ceva mai mult si pe cresterea eficientei nu doar a confortului, dar na fiecare crede ce vrea despre zbor.
    Desi ma gandesc ca peste ani vom vorbi despre o viteza ceva mai mare banuiesc ca confortul nu va fi chiar asa S.F cum pare acum.

Impartaseste-mi opinia ta