Parisul pare sa nu ingenuncheze in fata recesiunii. Sau daca o face are grija sa apese butonul silentios inainte. In aceasta perioada in care nici Miss Wintour pare sa nu mai fie atat de coerenta in afirmatii, dat fiind ca de la o zi la alta lucrurile (pana si in moda) isi schimba cursul initial cu cateva grade bune, Parisul tine la valorile si simbolurile sale mai mult ca la orice.
Pe coperta Vogue France din luna martie Iris Strubegger apare imbracata din cap pana in picioare in Chanel, intr-un numar evident inspirat de Coco Chanel. Un indemn la un lux asumat, care nu este nicidecum opulent. Un standard pe care Parisul si-l mentine de zeci de ani si la care pe buna dreptate nu vrea sa renunte nici macar cat ai zice Chanel.
Coincidenta sau nu, in luna aprilie va avea loc lansarea filmului „Coco avant Chanel” pe marile ecrane. Un motiv in plus pentru a fi cu ochii pe una dintre cele mai importante capitale ale modei. Putem declara in extensis 2009 ca fiind anul Chanel?
T-shirt-ul de pe coperta e genial, in maxim 3 luni o sa apara si in Dragonul Rosu 🙂