Urban Decay Vice XX Ltd Reloaded: radiografia cromatica a ultimelor doua decenii

Bejuri calde ce surprind savoarea diminetilor mangaiate aievea de soarele unei veri petrecute pe Riviera, tonuri de caramiziu si rosu ce invita la descoperirea coridoarelor secrete ale unor castele impunatoare, accente de albastru metalic sau cobalt ce amintesc de cascadele spectaculoase sau de insulele peste care domneste o eterna vacanta, tuse delicate de rose-champagne, liliachiu sau ivoire ce trimit cu gandul la deliciile gurmande de sezon si la gradinile de un farmec aparte ce imprejmuiesc bisericile incercate de timp si acuarele in degradeuri de verde-oliv, bronz-auriu si antracit menite sa releve deopotriva spiritul marilor metropole si al zonelor pitoresti cu peisaje care iti taie respiratia. Radiografia cromatica a ultimelor doua decenii, presarata cu vicii si delicii, isi gaseste expresia intr-o superba paleta de farduri de pleoape, dezvaluita sezonul acesta de catre Urban Decay: Vice XX Ltd Reloaded.

urbandecay1

Cu prilejul aniversarii a 20 de ani de existenta, brandul american lanseaza o editie-limitata de farduri de pleoape, adapostita intr-o caseta-bijuterie ce releva prin simpla apasare (sistemul de deschidere este unul extrem de ingenios, conceput pentru utilizarea facila sau altfel spus pentru mentinerea integritatii unghiilor) o oglinda generoasa ce transporta orice femeie intr-un wonderland plin de culoare, invaluit in aura tuturor posibilitatilor.

Urban Decay s-a impus in universul frumusetii printr-o abordare iesita din tiparele clasice – #beautywithanedge, fondatorii brandului – Wende Zomnir, Pat Holmes, Sandy Lerner si David Soward – mizand pe o strategie usor agresiva, in concordanta cu spiritul “rebel” al publicului tanar: o infuzie socanta de culori pe o piata dominata la vremea respectiva de excese edulcorate (nu intamplator, unul dintre primele slogane incluse in campaniile de advertising, puncta foarte clar nevoia de schimbare si suprasaturatia– “Does Pink Make You Puke?”).

urbandecay3

De-a lungul ultimelor doua decenii, Urban Decay s-a impus drept brandul numar unu in ceea ce priveste vanzarile fardurilor de pleoape pe continentul american (o paleta Naked se vinde la fiecare sase secunde), brandul consolidandu-si reputatia atat gratie colaborarilor cu personalitati ale showbiz-ul international (Gwen Stefani, Shirley Manson etc) cat si cu make-up artisti din intreaga lume (Urban Decay ofera programe gratuite de training si discount-uri semnificative pentru profesionisti) convinsi de calitatile exceptionale ale produselor (culori vibrante, pigmenti intensi, texturi permisive pentru crearea oricarui look si transformari rapide prin jocuri de lumini si umbre).

Urban Decay Vice XX Ltd Reloaded permite identificarea unor tipare cromatice in “paleta vietii” sau altfel spus profilurile consumatoarelor de beauty conturate fara urma de indoiala pe baza unor “repetitii” transpuse din dressing in kit-ul de make-up. Cele 20 de culori versatile incluse in paleta aniversara Urban Decay cuceresc in egala masura romanticele cu suflet candid, seducatoarele experimentate, tinerele aflate in cautarea propriei identitati si “cerebralele” pentru care sofisticarea reprezinta cuvantul cheie.

urbandecay2

Prin lansarea editiei-limitate Vice XX Ltd Reloaded, Urban Decay invita la o incursiune fascinanta in istoria marcii: 5 culori vintage, 5 culori exclusive imprumutate din paletele Vice, Vice Ltd si Book of Shadows II, 7 culori mono bestsellers si 3 culori noi in ton cu tendintele actuale in make-up. Fiecare fard de pleoape inclus in paleta are la baza sistemul unic Pigment Infusion, un mix special de ingrediente care confera o textura catifelata, o intensitate de neegalat a culorilor, rezistenta si adaptabilitate: Suspend (brun mat), Oil Slick (negru mat cu micro-particule de glitter argintiu), Roadstripe (alb cameleonic, cu tenta bleu-violet), Midnight Cowboy (roz-sampanie), 501 (albastru intens), Shallow (beige-rose neutru), Laced (o nuanta de roz cu finish mat), Hot Pants (roz mediu usor irizat), Mildew (verde metalic), Smog (bronz cupru), Misdemeanor (verde oliv mat), Freakshow (purpuriu luminos), Asphyxia (violet), Acid Rain (galben-verzui pal), UV-B (albastru deschis), Goldmine (auriu), Twice Baked (brun cu particule aurii) si Anonymous (piersica).

urbandecay4

Urban Decay Vice XX Ltd Reloaded este disponibila in magazinele Sephora si pe www.sephora.ro la pretul de 253 lei.

Urban Decay Vice XX Ltd Reloaded: radiografia cromatica a ultimelor doua decenii

Mashenka Kids Summer 2016: garderoba de poveste a micilor printese

Urban Decay Vice XX Ltd Reloaded: radiografia cromatica a ultimelor doua decenii

SVR Spirial Crème: dubla protectie antiperspiranta si deodoranta pentru o vara “cool”

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta