The Glow and The Show: noua platforma de shopping online Molecule F si celebrarea a 5 ani de high retail

Moda inseamna aspiratie, vise tesute cu migala si atentia cu care anumite vesminte invaluie corpul pentru a deveni o a doua piele, emotii traite plenar si cu intensitate, povesti plasmuite dincolo de aparenta stralucire a reflectoarelor si frumusete concentrata in doze menite sa alunge apatia si morozitatea cotidianului. Mai mult decat atat, moda inseamna identitate si identitati. Ceea ce a reusit in ultimii 5 ani sa infaptuieasca Molecule F in “laboratorul” sau de idei creative consta in conturarea unei “mode interactive”, a unei mode care nu este doar prezentata ci care este pusa in dialog cu adeptii sai.

At Molecule F special event proudly wearing Ludmila Corlateanu – fuchsia tulle dress from Autumn/Winter 2015-2016 collection

La ceas aniversar, sub cupola circului, echipa Molecule F a reunit tot atatea personaje, individualitati si emotii cate mode si modele anima circuitul fashion in fiecare sezon, demonstrand inca o data liantul intregului spectacol: arta interpretarii frumosului. Designerii au intotdeauna un feeling aparte in a intui schimbarile la nivel de perceptie estetica, iar retailerii inteligenti anticipeaza intotdeauna dorintele si exigentele unor clienti care nu stiu cum arata acel “mai mult” pe care si-l doresc cu prisosinta, pana in momentul in care nu li se dezvaluie sub o forma suficient de convingatoare.

Haine frumoase au existat si vor exista mereu, insa oamenii nu cumpara moda pentru a-si largi dressing-urile, ci pentru a-si largi orizonturile (culturale, estetice etc) si a-si rafina viziunea. Molecule F  a inteles inca de la bun inceput ca secretul succesului consta in transformarea business-ului fashion intr-o experienta completa si complexa. Momentele de shopping nu mai sunt de mult timp ocazionale, ci se constituie in parti integrante ale unui smart lifestyle: vizitarea unui magazin fizic si achizitia ultimului model de geanta nu reprezinta un garant al fidelitatii, ci doar o alegere punctuala. Universul virtual devine mult mai atractiv si mai captivant, chiar daca latura tactila nu se regaseste in ecuatie: accesand smartphone-ul sau tableta poti comanda o carte in timp ce te afli intr-o pauza de cafea, iar in paralel sa rasfoiesti online paginile unui boutique in care stii ca gasesti mai mult decat o rochie perfecta pentru o cina speciala, o selectie de piese pe care le vei iubi mai mult maine decat azi.

Cinci ani de Molecule F sunt celebrati printr-un update al experientei de shopping. O experienta care atinge acum un alt nivel gratie interfatei complet revizuite si imbunatatite, ce poate fi accesata cu usurinta de pe dispozitivele mobile (tool-urile personalizate faciliteaza navigarea in site) si portofoliului extins cu peste 200 de piese semnate de designeri deja existenti pe Molecule F si de designeri proaspat sositi pe platforma.

Va invit sa va rezervati cateva minute macar pentru un rendez-vous cu Molecule F si sa savurati un pahar de prosecco cu stil la cina de dimineata. Si de ce nu, sa purtati cei mai seducatori pantofi stiletto si un ruj nepermis de senzual, fara un motiv special. Poate doar pentru ca moda este alcatuita din detalii surprinse in molecule ce contribuie la “regenerarea” vizuala si psihica.

The Glow and The Show: noua platforma de shopping online Molecule F si celebrarea a 5 ani de high retail

Cosmetica masculina: crema pentru conturul ochilor Power Eye Cream (Clarena)

The Glow and The Show: noua platforma de shopping online Molecule F si celebrarea a 5 ani de high retail

Tendinte machiaj toamna-iarna 2015-2016: cele patru directii majore propuse de MAC

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta