DailyBusiness.ro publica astazi un articol menit sa ne lumineze in privinta succesului marilor site-uri ale corporatiilor.
Conform unui studiu recent al eficientei site-urilor celor mai mari companii (conform indexului Financial Times Global 500), pe primele locuri s-au clasat paginile web ale companiilor Siemens, Royal Dutch Shell, BP si Nokia.
Desi companiile din America au fost printre primele care si-au creat pagini web, studiul a reliefat ca site-urile realizate de corporatii din Europa devin mult mai eficiente. Astfel, conform studiului, dintre companiile americane, doar IBM si General Electric au site-uri ce s-au clasat intre primele 10.
Viitorul eficient al paginilor online al companiilor, conform raportului Bowen Craggs, este unul care sa imbine atat elementele de marketing cat si pagini care sa intereseze alte companii, investitorii. Ce mai poate fi oferit in plus: linkuri si pagini care sa atinga o arie cat mai mare de probleme sau mesaje sociale, despre comunitate si ecologie, mesaje ce au legatura cu profilul companiei.
Cititi mai multe in dailybusiness.ro