Inca o sursa de "inspiratie"

In urma cu putin timp, Ovidiu Buta vorbea despre cat de mult se „inspira” designerii momentului din creatiile ce apartin unor nume celebre ce au marcat istoria modei. Lucrurile sunt cumva relative. Cat este sau nu copiat ramane de discutat.

vic1 vic2

Iata ca astazi citesc in DailyMail, un articol ce marseaza exact pe acelasi subiect. Avem o colectie de abia lansata ce apartine Victoriei Beckham, pe care daca e sa ma intrebati pe mine nu o vad tinand nici macar un creion drept in mana (nu mai zic de desenat ceva), si pe de alta parte o „sursa de inpiratie” asa cum ne place mai nou sa o numim, de la Roland Mouret.

vic3

La lansarea colectiei Victoria sustinea sus si tare ca idea si design-ul ii apartin in totalitate… asta pana acum 3 zile cand pr-ul ei a declarat Victoria a folosit exact aceleasi tipare ca si Mouret ba si mai mult acelasi atelier si personal.

A source at Mouret’s offices said: ‘It’s been a bit of a joke as to how much Roland has been involved. The similarities between the dresses are undeniable. The fact that Roland has been so hands-on has been kept a tightly guarded secret until now. We have all been convinced that Roland and Victoria must be in some kind of a business arrangement.

Si on top of that… declaratia Victoriei:

‘Do I draw? No. Then again, nor do lots of designers. But I put it all on myself and walk around in it, and I know what feels comfortable. I know how a dress should sit.

‘I’ve worn so many in the past and when I see the photographs I think, crikey, my boobs are up round my neck again because the corsets are too short and not cut high enough.’

Concurs – castiga o rochie Arina Varga!

Concurs – castiga o rochie Arina Varga!

Smoching – inspira si seduce

Smoching – inspira si seduce

Articole recente

There are 3 comments

  1. Liviu

    Intresant. Pai Victoria Beckam de unde sa stie ea sa deseneze? Nu stia nici macar sa cante. Acum e la moda sa-si lanseze colectii vestimentare si o face. Poate nu deseneaza ea, ci vreun artist. Dar copiind…

  2. caleidoscop

    Paradoxul, este ca inca cu cateva zile in urma a reusit sa vanda aproape toata colectia de 400 piese, editie limitata!
    Si asta nu face decat sa demonstreze inca o data, ca publicitatea si popularitatea unui personaj vinde mai mult decat calitatea, noutatea sau creativitatea.
    Oare si-a vandut produsele insotite de instructiuni de folosinta? Sa defilezi imbracata cu fuste atat da stramte si incaltata cu pantofi la limita masochismului, nu mi se pare un lucru la indemana oricui!

  3. adinanecula

    Good point nici mie nu mi se pare, insa numele vinde… sau mai bine zis brandul. Victoria a avut mare grija cu imaginea sa si a mers mult pe personal branding. Iata ca a functionat. Iar aici intervine din nou intrebarea: la ce anume te uiti cand cumperi un produs? Cumperi pentru ca este de calitate, cumperi pentru ca apartine unui anumit brand de notorietate sau cumperi pentru ca este un asa-zis „it item” (nu suport termenul asta!!!) si trebuie sa il ai si tu?

Impartaseste-mi opinia ta