Secretul siluetei mele: HYPOXI si efectele dovedite dupa doua luni de antrenament

Posted by: Adina Necula in: ● 3 May, 2012

In ultimele saptamani am primit numeroase mail-uri de la cititoare prin care imi solicitau sfaturi privitoare la modalitatile prin care pot obtine o silueta ideala la inceputul noului sezon. De asemenea, am fost intrebata in repetate randuri care este secretul noii mele siluete si am promis ca voi scrie in detaliu despre metoda pe care o urmez si care ofera rezultate cu adevarat exceptionale.
Asadar, astazi va voi povesti in amanunt despre programul HYPOXI, ale carui principii le-am prezentat intr-un articol anterior. Mi-am dorit sa experimentez cat se poate de serios HYPOXI (nu am combinat cu niciun alt antrenament cardio sau de forta) si sa respect intocmai recomandarile nutritionale ale Alinei si Rodicai (trainerele mele), deoarece aveam cateva kilograme care imi dadeau batai de cap in ultimele luni si de care parea ca nu mai reusesc sa scap in ciuda mersului la sala de trei ori pe saptamana.

Dat fiind ca antrenamentul HYPOXI mi s-a parut prea putin solicitant comparativ cu eforturile pe care le depuneam in timpul programelor la sala, am manifestat la inceput o oarecare reticenta. Cum este posibil ca un training moderat, de numai jumatate de ora sa ma ajute sa eliminin kilogramele pe care orele bune de transpirat la sala nu au fost in stare? Nu intotdeauna insa, efortul sustinut si epuizant este echivalent cu eficienta. Aceasta este una dintre multele greseli de gandire pe care le fac majoritatea femeilor aflate in cursa pentru obtinerea siluetei ideale si in fata careia sucombasem si eu pana de curand.

HYPOXI m-a invatat insa sa fiu si mai riguroasa decat pana acum cu programul de alimentatie si cu starea psihica per ansamblu. In mod surprizantor, in perioada in care lasam sa ma cuprinda stresul si agitatia, intr-o masura mai mare decat de obicei, cantarul stagna la aceeasi valoare si imi transmitea ca trebuie sa imi ordonez in asa fel prioritatile, incat persoana mea sa se afle pe prima pozitie. Pare un lucru banal, insa marturisesc ca nu trebuie neglijat sub nicio forma. Asta pentru ca a slabi si a avea rezultate pe termen lung, implica mai mult decat a rezerva o ora pentru mers la sala conform programului si de a avea grija la consumul de carbohidrati zilnic.
Fisa personalizata pe care o am la HYPOXI, ma ajuta de fiecare data sa imi urmaresc progresele, aspect care ma motiveaza suplimentar. Rodica si Alina mi-au spus inca de la prima sedinta ca voi avea in mod cert rezultatele dorite, insa ca nu trebuie sa transform acest deziderat in obsesie. M-am conformat intocmai, am mers cu regularitate de trei ori pe saptamana la antrenamente, nu am consumat carbohidrati decat inainte de training (nu si dupa), am evitat alimentele grase, dulciurile, sucurile acidulate si am acordat un vot de incredere acestui training moderat si deloc istovitor. Iar rezultatele nu s-au lasat asteptate: dupa doua luni de HYPOXI cantarul arata cu 6 kg mai putin (se scad aproximativ 3 kg pe luna) iar eu simt ca imi conturez in sfarsit silueta dorita.

HYPOXI utilizeaza alternanta intre presiunea normala si vacuum in capsula de antrenament, inversand practic efectele obtinute la aerobic si stimuland arderea localizata a grasimilor. Daca in urma unui antrenament clasic la sala, de obicei se slabeste mai mult in zona superioara a corpului, cu ajutorul HYPOXI slabirea se face preponderent in partea inferioara (abdomen, solduri, coapse, gambe), adica exact acolo unde rezultatele apar greu si cu mult efort.

Eu am lucrat si lucrez in continuare pe aparatul L250, deoarece spatele meu se simte mult mai bine cand pedalez din pozitie orizontala decat verticala. In interiorul capsulei, se afla doua pedale de bicicleta, dotate cu benzi elastice prevazute cu arici pentru fixarea talpilor. In functie de inaltimea fiecarei cliente in parte, pedalele se pot departa sau apropia, astfel incat pozitia picioarelui in timpul pedalatului sa fie cea optima si corecta.
Inainte de a incepe training-ul propriu-zis, foarte importanti sunt senzorii de monitorizare aplicati peste imbracaminte. Unul dintre senzori se ataseaza in jurul bustului si masoara pulsul, iar altul se prinde in jurul coapsei pentru monitorizarea temperaturii musculare. Nu sunt dificil de purtat, nu incomodeaza cu absolut nimic antrenamentul, nu ingreuneaza miscarile si redau pe monitorul aflat langa capsula absolut toate modificarile care se produc.

Apoi, urmeaza imbracarea costumului de antrenament, care se prezinta sub forma unei fuste cu talie inalta din neopren, usor departata de corp si cu marginile prevazute cu banda de cauciuc care serveste prinderii etanse de capsula, in scopul crearii vacuum-ului. Costumele sunt concepute pentru a fi purtate de orice persoana, indiferent cat de corpolenta ar fi si sunt etichetate pe marimi corespunzatoare greutatii corporale: 50 (pentru femei care au o greutate intre 50 si 60 de kg), 60 (60-70 kilograme), 70 (70-80 kilograme) etc. Asadar, chiar daca aveti foarte multe kilograme care va deranjeaza, nu trebuie sa va faceti probleme in privinta costumului de training. Marimea potrivita se va gasi cu siguranta, iar pe masura ce veti pierde din greutate, Rodica si Alina nu vor ezita sa va premieze (asa cum au facut si in cazul meu) cu o marime mai mica.
Odata inceput antrenamentul, pe panoul aflat in partea dreapta a capsulei, puteti vedea absolut toate datele care va intereseaza, iar antrenoarele va pot urmari evolutia si modul in care raspunde organismul la efort moderat. Un aspect de altfel extrem de important, dat fiind ca pe baza valorilor afisate, programul ales poate fi modificat si adaptat in functie de nevoi. In partea de sus a panoului, veti observa temperatura musculara in momentul inceperii antrenamentului de 30 de minute, iar pe parcurs veti remarca cresterea acesteia. In mod optim, la finalul training-ului, temperatura musculara ar trebui sa creasca cu aproximativ 4-5 grade, iar daca nu creste decat foarte putin sau deloc, atunci indica o disfunctie a organismului: fie nu ati consumat carbohidrati inainte de antrenament, fie sunteti foarte obosite si stresate iar organismul nu mai reactioneaza la stimuli, fie aveti o infectie in organism, situatie in care antrenoarele va vor recomanda un consult de specialitate.

Tot pe ecranul de monitorizare, veti regasi un timer care arata cat timp s-a scurs de cand ati inceput antrenamentul si cat mai aveti, numarul de rotatii pe minut (ideal este sa mentineti o valoare constanta intre 60-65 rpm) si desigur valoarea pulsului.
Pentru ca am deprins obiceiurile sanatoase de alimentatie si le-am asimilat in mod firesc, va impartasesc si voua cateva secrete:

-    2 litri de apa consumati zilnic sunt absolut obligatorii
-    Evitati alcoolul, cocktail-urile (contin enorm de multe calorii) si sucurile acidulate
-    Zaharul este cel mai mare inamic, asadar cititi cu atentie etichetele tututor produselor pe care la cumparati. Atentie: continut de zahar destul de ridicat pot avea chiar si iaurturile, mustarul sau lactatele degresate.
-    Inlocuiti zaharul cu miere, zaharina trebuind exclusa fara doar si poate
-    Nu consumati carbohidrati seara sau in zilele in care nu aveti programat antrenament si rezumati-va la paine integrala de secara in cantitati moderate (2-3 felii)
-    Evitati sa mancati dupa ora 18:00 si inlocuiti masa de seara cu proteine si vegetale (piept de pui pe gratar/o bucata de peste slab + o salata mica) ; seara nu se consuma fructe, branzeturi (majoritatea au un continut ridicat de grasimi), paste etc.
-    Dupa incheierea antrenamentului nu aveti voie sa mancati aproximativ 2 ore si jumatate, iar masa pe care o serviti ulterior nu trebuie sa contina grasimi, carbohidrati sau zaharuri
-    Mancati des (la fiecare doua ore) si consumati portii mici (in felul acesta evitati senzatia de foame si nu riscati sa comiteti vreun abuz culinar la ore nepotrivite)
Acestea sunt doar cateva principii, recomandate de antrenoarele HYPOXI si pe baza carora eu am invatat sa imi alcatuiesc meniul zilnic. Integrate cu antrenamentele de jumatate de ora efectuate de trei ori pe saptamana (cu o zi pauza intre ele) si cu un control bun al nivelului de stres si agitatie, efectele dupa 2 luni sunt nesperat de bune. Programul meu HYPOXI nu se opreste insa aici, iar peste inca o luna voi putea avea o imagine completa a evolutiei mele…in oglinda. Pana atunci insa, va recomand cu toata inima sa incepeti si voi programul, pentru a obtine silueta mult dorita si pentru a va putea bucura nu doar de un corp tonifiat, ci si de un nou stil de viata.

Te invit sa citesti si:

No Comments to "Secretul siluetei mele: HYPOXI si efectele dovedite dupa doua luni de antrenament"

Scrie un comentariu

Introdu adresa de email si primeste direct in inbox cele mai noi articole despre moda, tendinte si frumusete. Descopera ce se afla in spatele etichetelor de brand, cele mai noi si revolutionare cosmetice testate de mine si recomandari exclusive.

Join 114 other subscribers

Follow me on Instagram

Also on Statigram

Parfumul – editie de lux

Follow me on Twitter

Follow Me on Pinterest

Follow me on Facebook

Twitter Updates

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

 

December 2014
M T W T F S S
« Nov    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031