Mon Guerlain: o semnatura olfactiva unica si cuceritoare prin imensa delicatete

“Am o sete de nestapanit pentru tinuturile indepartate si o dorinta tot mai mare de a calatori in cautarea de noi miresme” spune astazi Thierry Wasser, exponentul celei de-a cincea generatii de parfumieri ai Casei Guerlain si autorul celei mai noi esente ce omagiaza frumusetea feminina: Mon Guerlain. Cum reusesti sa integrezi ADN-ul unui brand cu o istorie de aproape 200 de ani, intr-o creatie care surprinde intr-o maniera uimitoare spiritul modernitatii si omagiaza frumusetea feminina autentica? Cu fiecare pulverizare, Mon Guerlain apeleaza fara sa iti dai seama la un capitol de memorie olfactiva. Pentru mine este o forma concentrata de emotie, innobilata cu un gust al detaliului desavarsit si cu un firesc care pare aproape magic.

guerlain_mygf17_112
Guerlinada” constituie semnatura olfactiva care se afla la baza conceperii admirabilelor esente Guerlain inca din 1828, atunci cand Pierre Francois Pascal inaugura casa devenita un simbol al parfumeriei franceze in lume. Este vorba despre sase ingrediente utilizate in mod predilect in formulele care ne fac sa visam si care ne angreneaza simturile in cel mai incitant voiaj: trandafiri, iasomie, iris, bergamota, vanilie si boabe tonka. Thierry Wasser a ales vanilia drept punct de plecare pentru Mon Guerlain, regasita in parfumuri de referinta precum Shalimar, Habit Rouge sau Jicky. Insa dincolo de corespondentele ce tin de “heritage-ul” casei, vanilia este primul miros pe care si-l aminteste o persoana, gratie unei molecule din laptele matern. Usor dulceaga, suava, fara a fi coplesitoare. Asa se explica nota extrem de familiara a lui Mon Guerlain, cu toate ca parfumul se delimiteaza clar de esentele clasice, opulente, aproape narcotice. Nu seamana cu nimic din ce ai mirosit si totusi o parte din el te face sa te simti confortabil si iti ofera acel sentiment de liniste si de calm in care teama de necunoscut dispare.

image001
Mon Guerlain este rarul si remarcabilul intr-o societate profund depersonalizata, care insa incearca treptat sa puna accentul pe experiente in detrimentul bifarii unor simple achizitii. Generatiile tinere manifesta un soi de dualism, comportamentul de consum osciland intre zona ultra-comerciala si cea foarte nisata. Rareori o adolescenta va alege sa poarte Samsara sau Shalimar, insa un parfum precum Mon Guerlain are toate sansele sa ii starneasca interesul. Creatia olfactiva semnata Thierry Wasser celebreaza deschiderea Guerlain inspre o noua categorie de public – millennials, oscilanta si cat se poate de imprevizibila. Cu o mentiune extrem de importanta: pastrarea identitatii casei, a rafinamentului si a elegantei de rigueur, cu zero compromisuri in ceea ce priveste formularea. Gusturile se educa si se dezvolta treptat, aceasta fiind misiunea pe care Guerlain o imbratiseaza cu entuziasm sezonul acesta.

1280px_Guerlain_FicheProduit_fragrance_4 image007
Mon Guerlain depaseste orice conventie si alunga preconceptiile cu gratia si delicatetea gestului care insoteste descoperirea esentei, de la indepartarea dopului sticlei si pana la pulverizarea primilor vapori. Marturisesc ca prezenta lavandei in formula nu ma incanta initial absolut deloc, insa surpriza metamorfozei pe piele (nesperata, de altfel) m-a determinat sa regret ca nu am intregrat parfumul mai devreme in garderoba olfactiva. Alaturi de vanilia tandra, lavanda inclusa in Mon Guerlain se transforma intr-un nectar dulce, ce incalzeste sufletul si aseaza un zambet larg pe chip. Carla Lavanda este cu totul speciala, fiind o specie cultivata in Drome (Provence), mai putin intensa decat lavanda obisnuita, dar mult mai nuantata.

Liantul dintre vanilie si lavanda este constituit de iasomia sambac, regina florilor care aduce cu sine aroma renasterii, a eternei primaveri ce salasluieste in sufletul feminin si a stralucirii neintinate. “In felul sau, parfumul este ca o haina invizibila, un joc intre ceea ce ascunde si ceea ce dezvaluie” spune Guerlain. Iar lemnul de santal australian, plasat la baza piramidei olfactive, contureaza exact premisele unei povesti invaluite in farmecul inefabil al romantismului in varianta moderna. O poveste care lasa loc decriptarii misterelor si care nu iti aseaza pe tava raspunsurile, lasandu-ti placerea de a le afla singura.

7--mon-guerlain image009
Mon Guerlain este adapostit in celebra sticla quadrilobe, gandita de catre Gabriel Guerlain si realizata de Baccarat in 1908, denumirea fiind inspirata de dopul realizat dintr-o bucata solida cu patru lobi/fatete. Design-ul sticlei alcatuit din linii drepte si portiuni usor curbate, evoca noul tip de feminitate libera, asumata, puternica, dar in acelasi timp gingasa si senzuala. Un parfum surprinzator si un obiect de design splendid care fascineaza din prima clipa in care il scoti din geanta, Mon Guerlain reprezinta porte-bonheur-ul care impregneaza amintirile intr-o aroma calda, inimitabila. Aroma fericirii traite si simtite plenar, fara prea mult zgomot si sonoritate.

Mon Guerlain este disponibil in boutique-urile de beauty la pretul de aproximativ 625 lei (100 ml).

Mon Guerlain: o semnatura olfactiva unica si cuceritoare prin imensa delicatete

Clarins Double Serum: piesa de rezistenta a oricarui ritual anti-aging

Mon Guerlain: o semnatura olfactiva unica si cuceritoare prin imensa delicatete

Protectie solara inteligenta: noul plasture fotosensibil La Roche Posay si aplicatia My UV Patch

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta