Dress-code “sweetness ahead” pentru evenimente speciale: Candy-Bar.ro

Dincolo de specificatiile privitoare la tinuta, incrise caligrafic pe invitatia la un eveniment special, exista un dress-code care nu poate fi reprodus de oaspeti si care se poate constitui intr-o amprenta vizual-olfativ-gustativa unica. Este vorba despre acea zona a incaperii, in care conversatiile parca se leaga mai usor, in care zambetele nu poarta urma cenzurii si in care pacatele dulci se prezinta in forma lor cea mai ispititoare.
Candy-Bar-urile sau „insulele” deliciilor, imi amintesc de Wonderland-ul in care timida Alice si exuberantul Palarier Nebun si-au revarsat intreaga energie creativa si au conferit noi sensuri unui univers fascinant pentru adulti si copii deopotriva. In urma cu cateva luni, cand Cristina Turnagiu Dragna mi-a dezvaluit premisele unui „baby-business” in forma Candy-Bar-urilor personalizate, am fost extrem de nerabdatoare sa admir primele puneri in practica ale ideilor plasmuite cu savoir-faire-ul demonstrat de-a lungul anilor in domenii strans legate de frumos, arta, rafinament si estetica.

Cristina Turnagiu Dragna

Astazi va prezint un interviu amplu, acordat de Cristina Turnagiu Dragna, menit sa desluseasca nu doar tainele unui business la moda, ci si a unor exercitii inedite, in care cromatica, gustul si arta decorarii, alcatuiesc formula castigatoare. Enjoy Candy-Bar.ro!

Adina Necula: Cristina, in urma cu multi ani iti urmaream activitatea de jurnalist, apoi am ajuns sa te cunosc ca proprietara a unuia dintre cele mai apreciate saloane de infrumusetare din Bucuresti si ulterior sa te regasesc la Carol Parc Hotel in postura de Brand Ambassador. In ultima perioada insa, mi-ai starnit nebanuite ganduri gurmande prin prisma celui mai nou proiect al tau: Candy Bar. Povesteste-mi cum ai decis sa te lansezi in acest business fara o legatura cu ceea ce ai facut pana acum si care este conceptul pe care l-ai avut in vedere?

Cristina Turnagiu Dragna: Lucrurile stau asa: la origine sunt jurnalist si anii de presa in calitate de beauty-editor al unei reviste de moda m-au facut sa descopar o nisa in aceasta zona pe care am acoperit-o cu BLOOMS Beauty Club un salon specializat pe estetica faciala (microdermabraziune, machiaj semipermanent si tatuaj temporar). Inainte de deschiderea salonului mi-am luat licenta in comunicare si din 2004 am propriul meu birou de consultanta in relatii publice, image management si branding.
Venind din zona beauty-fashion-modeling- luxury products, clientii mei au fost ori sunt din aceasta zona (Ingrid Vlasov, Agnes Toma, Janine, Guess, Razvan Ciobanu, Rita Muresan, Mihai Albu, Bien Savvy,  M Missoni, La Moda (Gianfranco Ferre, Krizia, Luciano Sopriani), Marie Claire-Spania, Geta Voinea,  Eden Spa,  Carol Parc Hotel, Azay). Am dezvoltat multe proiecte creative pentru acesti clienti de la show-uri de moda,  lansari de produse la cataloage, proiecte scenografice si expozitii de design floral si la un moment dat am vrut un proiect creativ doar al meu! Si nu stiu exact cum, dar candy-bar.ro a iesit castigator! Am gasit in el locul meu de joaca perfect: am o pasiune veche pentru cristaluri, sunt indragostita de culori, nu pot trai daca nu am ceva creativ de facut iar pustii mei Vlad si Remus sunt „degustatori autorizati”- primind chiar titlul de „Doctori Honoris Causa in Dulcegarii” de la un client incantat de ce a primit la nunta!
Cat despre concept, draga mea nu am avut nici unul,  acum un an cand m-am oferit prima oara sa ii fac un candy bar cadou unei prietene dragi, designer, la botezul fetitei sale. Ma intrebam ce cadou inedit i-as putea face si m-am gandit ca un candy-bar ar fi util, atractiv, inedit, creativ si delicios! Astfel, tot ce „ acumulasem” ca informatie vizuala in documentarile mele, fara vreun scop clar pana atunci, s-a „revarsat” si concretizat in acel moment: un candy-bar! Aprecierile primite m-au facut sa ma gandesc atunci la un proiect serios iar sotul meu m-a sfatuit sa imi iau o partenera, spunandu-mi ca „ tu esti cam artista”! Proiectul acesta nu ar fi avut succesul de acum fara mintea brici, spiritul de organizare si picioarele pe pamant ale partenerei si prietenei mele Andreea Radu care reprezinta jumatatea rationala a afacerii nostre.
Adina Necula: Cat timp necesita pregatirea unui Candy Bar pentru un eveniment din momentul discutiei cu clientul si pana la punerea in practica?

Cristina Turnagiu Dragna: Suntem solicitati de regula cam cu 3 saptamani – 1 luna inainte de eveniment pentru ca uneori nici clientii nu au un concept clar asupra acestuia si de multe ori il dezvoltam impreuna. Daca exista o tema o realizam cat mai creativ cu putinta. Daca ni se permite sa venim noi cu idei atunci… sky is the limit! Si atunci alocam aproape o saptamana conceperii unui candy bar. Iar in ziua evenimentului avem nevoie de aproximativ 2-3 ore.
Adina Necula: Care a fost cea mai complexa dar si cea mai neobisnuita solicitare pe care ai avut-o?

Cristina Turnagiu Dragna: Cea mai complexa  a fost realizarea a trei candy baruri in aceeasi zi, in aceeasi locatie, concomitent,  pentru a sustine creativ  lansarea a trei produse de frumusete din trei game diferite, cu concepte, dulciuri, forma, cromatica si decoruri diferite.  Ce-a mai neobisnuita a fost realizarea unui candy-bar care sa aibe  in „extensie” un bar de fructe. Nu mai facusem asta pana atunci si asa am fost puse in situatia in care eu sa invat sa sculptez in pepeni iar Andreea sa taie fructe in forme creative si atragatoare. Se pare ca ne-am descurcat peste asteptari si cum ne asumam orice provocare, ne-am dezvoltat si aceasta latura si oferim aditional, la cerere si baruri de fructe !
Adina Necula: Privind fotografiile de la evenimentele pentru care ai creat Candy Bar-uri, nu am putut sa nu remarc diversitatea cromatica a deserturilor si modul de aranjare ale acestora in recipiente. Ce impact are asupra invitatilor o schema cromatica bine aleasa?

Cristina Turnagiu Dragna: Este esentiala. Un client “simte” de departe ca acolo, undeva “se intampla” ceva frumos si bun. Gama cromatica este cea care ii atrage inainte de toate atentia si il aduce catre candy-bar… abia apoi remarca  tema, decoratiunile, diversitatea produselor, atentia si creativitatea cu care au fost realizate cup-cakes-urile sau pops-urile spre exemplu. Dar momentul culminant pe care ni-l place sa-l savuram vine odata cu degustarea dulciurilor….atunci apare ceea ce ne place sa auzim mereu…” nu numai ca arata minunat dar sunt si bune tare dulciurile voastre”. Asta ne face sa cautam mereu lucruri noi si bune cu care sa ne surprindem clientii.
Adina Necula: In acest taram al tentatiilor dulci, ce sortimente savuroase obisnuiesti sa incluzi si care sunt cele mai apreciate?

Cristina Turnagiu Dragna: Briosele sunt nelipsite din candy-barurile noastre pentru ca sunt absolut delicioase, iti lasa libertatea sa creezi si astfel sa punctezi mai bine tema sau schema cromatica, satioase si foarte proaspete pentru ca le producem doar in dimineata evenimentului. Evident si foarte atractive pentru ca nimeni nu le lucreaza cu atata atentie pentru detaliu ca noi! De asemenea clientii nostri apreciaza mult jeleurile realizate din gemuri naturale, cake-pop-surile, pricomigdalele si bezelele cu nuca facute in casa, mashmallows, bomboanele din ciocolata bogata, cele cu visine in lichior, macarons, fondantele, sau alunele in glazura. Cel mai mic dintre candy-barurile noastre are cel putin 9 sortimente de produse diferite iar gusturile sunt armonizate pentru a se completa unele pe altele.
Adina Necula: Presupun ca ai avut parte de multe degustari pana in momentul in care ai gasit produsele care sa te poarte cu gandul la ceaiul servit alaturi de Palarierul Nebun in Wonderland-ul propriu. Tu insati esti pasionata de arome si gusturi speciale. Cum privesti in viitor dezvoltarea acestui business care cu pasi mici dar siguri incepe sa ia amploare?

Cristina Turnagiu Dragna: Aromele si gusturile perfecte sunt greu de gasit si realizat dar nu imposibil. Lucrez cu oameni care au experimentat, au imbogatit si au degustat mult, tocmai pentru a ajunge la punctul la care te lingi pe degete si mai ceri. Stii ce-i curios…nici una dintre colaboratoarele mele nu are pregatire de cofetar sau de patiser. Sunt economiste, specialiste in IT si in comunicare. Sunt in schimb pasionate de gusturi bune si de design, sunt perfectioniste si sunt mame!!! Iar aceasta ultima calitate le face cele mai bune specialiste in dulciuri!!
Fiecare dintre noi are zone specifice pe care le exploreaza si venim permanent cu propuneri noi! Ce vom face in viitor ? Nu stiu si nici nu vreau fortez cumva viitorul. Vreau sa ma „joc” in continuare in gradina mea de dulciuri, am sa evoluez , sigur am sa continui sa ma distrez creand lucruri frumoase si bune si …in ceea ce priveste candy-bar.ro asta este tot ce vreau si tot ce stiu acum despre viitor ! Hai sa vorbim peste un an ! Te invit la un ceai de iasomie, la biscuiti cu violete si briose cu vanilie si levantica! Vrei?
Nu stiu cum dar Cristina a gasit modalitatea perfecta de a-mi lansa o invitatie de nerefuzat. Ceaiul de iasomie se numara printre preferatele mele, iar condimentat cu zambetul si caldura Cristinei devine absolut irezistibil. Despre Candy-Bar.ro veti mai auzi cu siguranta, insa pana atunci, va invit sa va convingeti singuri si sa dedicati cateva minute unei intalniri cu sufletul acestui proiect: Cristina Turnagiu Dragna. In final va mai dezvalui un secret: Cristina adora topping-urile naturale, bunul gust si lipsa ifoselor nejustificate. Si nu se satura niciodata sa descopere oameni frumosi, cu suflet mare si minte destupata!

Dress-code “sweetness ahead” pentru evenimente speciale: Candy-Bar.ro

Fashion mix: ligo.ro si garderoba smart casual

Dress-code “sweetness ahead” pentru evenimente speciale: Candy-Bar.ro

Eleganta regala si tinute speciale la Jubileul de Diamant al Reginei Marii Britanii

Articole recente